هتل لارا وورد آنتالیا
نوشته شده توسط : shbi

هتل لارا وورد آنتالیا

 

دسته: هتلهای سه ستاره آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل بین المللی لارا وورد ، در دویست متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات و خدمات هتل می توان به اتاقهای مدرن و نوسازی شده ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات خوب بهداشتی عالی می باشد .
میهمانان و مسافران می توانند در رستوران فضای باز و یا در هتل انواع مختلف غذای های بین المللی و ترکی بپردازند. خدمات دیگر هتل مانند: باشگاه مجهز ، ماساژ , سونا ، و پارکینگ عمومی رایگان ارائه می دهد . از جذابیت های توریستی نزدیک به هتل در منطقه لارا  آبشار (دادن)  و دروازه باستانی (هادریان) می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه می باشد. هتل برای علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز دوچرخه کرایه می دهد.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93

تور آنتالیا تعطیلات تیر 93

تورآنتالیا

تور آنتالیا تیر 93

 

 

هتل لارا آنتالیا

 

دسته: هتلهای آنتالیا

هتل سه ستاره لارا آنتالیا

هتل دیدنی لارا ، بر بالای صخره ای فوق العاده زیبا قرار گرفته  و برای آن دسته از میهانانی که به دنبال شنا وآبتنی در استخری با منظره زیبا و در عین حال بافت قدیم شهر آنتالیا دسترسی راحت می باشد، انتخابی ایده آل به شمار میرود.هتل دارای 72 اتاق بوده که هر یک به سادگی و راحتی طراحی شده و از چشم انداز تماشایی قابل رؤیت دریا از بالکن برخوردار می باشند.میهمانان و مسافران حتما از شنا وآبتنی در استخر بالای صخره و رستورانهایی که همه به چشم اندازهای دیدنی دریا نزدیک هستند، لذت میبرند. میهمانان می توانند در بوفه هتل خوراکهای عالی و خوشمزه ترکی و بین المللی تدارک دیده شده  و یا در رستوران منو دار هتل، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.هتل فقط چند قدم تا آبهای گرم مدیترانه و ساحل شنی و طلایی لارا فاصله دارد. آبشارهای معروف Dden، نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل تا بافت تاریخی شهر آنتالیا و شهر قدیمی و مشهور کالیی، فقط 6 کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93

تور آنتالیا تعطیلات تیر 93

تورآنتالیا

تور آنتالیا تیر 93





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا وورد آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: